Tänk vad paff man kan bli ...

... jag var helt övertygad om att det skulle vara LILLMATTE eller FAR som skulle komma hem först. Men se det var MOR, jag blev så till mig att jag knappt visste var jag skulle ta vägen.

MOR bytade jacka & skor sedan gick vi ut på en lång runda. Tyvärr var det inte den skönaste, det regnade bara mer och mer hela tiden.

Nu har vi precis myst en lång stund och nu sitter MOR bara och väntar på att LILLMATTE skall komma hem från skolan så att hon kan gå tillbaka till jobbet igen. Synd att hon måste det ... tror faktiskt att hon hade uppskattat att få vara kvar hemma. Men hon måste tillbaka, annars blir det inga pengar och utan pengar går det inte att shoppa till mig på TEBA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback