TARZAN, jag har glömt att berätta ...

... att juklappen som jag fick av dig har trasat upp sig helt. Kan du fråga MORMOR om det går att reklamera den? Om inte det går så vill jag nog gärna veta var ni har köpt den för jag vill ha en sådan rolig stor igen. Såg att MOR kastade de sista resterna av den idag (snyft). Nu vet jag inte hur jag skall hålla rent mellan tänderna, den fungerade så himla bra som tandtråd. Fast ibland fick MOR rycka in och dra loss tråden, när jag inte själv fixade det. 

Nej, snabbt tillbax till ugnen igen!

Kommentarer
Postat av: Tarzan

Du är mig en riktig buse Walle. Jag fick en likadan samtidigt men jag har min kvar, men jag är ju lite äldre och förståndigare förstås. Nån reklamation gäller inte, vill du ha en ny av mig får du allt vänta till nästa jul. Jag har ju bara min veckopeng och den går till ben, godis och öron. Jag tror min matte köpte dom i hundshopen på Jägersro. Du är så bortskämd med nya saker hela tiden, Jag får bara till jul och födelsedag. Men å andra sidan kostar jag en massa pengar på djursjukhuset för min matte och husse. Hoppas att vi snart ses. Slick Tarzan

2007-05-21 @ 17:36:56
Postat av: Wallander

Ja visst e du det Tarzan, äldre i alla fall! Nä hä så jag skall behöva vänta ända tills jul, 7 månader... kan du inte prata lite snällt med MORMOR, hon är ju ändå där på Jägersro så ofta och köper "pensionärspålägg".
Du det står en hel kass med godsaker här hemma till dig, som din matte bad MOR att köpa åt dig. Menar du verkligen att du får betala dina godsaker själv? Då kan du sjunga:
Jag är en liten flattepåg som får så dåligt med mat, för dom jag bor hos ja dom jag bor hos dom e så snåla, dom ger mig torrfoder varenda dag men se det vill jag inte ha, för det är godare jag mycket godare med pastejer!

2007-05-21 @ 23:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback