Bilar...

... dom skall vara parkerade på ett korrekt sätt, att inte 2-beningar kan lära sig det!

När jag kom runt hörnan ut  från rampen imorse så såg jag något konstigt längst ner på gatan mot Maggan. Jag var helt fokuserad att jag till och med glömde att pinka på min favvoplats. Jag gick som en spänd pilbåge, slappnade inte av förräns jag var så nära att jag såg att det konstiga bara var en bil som stod lite väl konstigt parkerad. Bilar skall inte vara felparkerade och framför allt i inte på MIN gata.

När vi gich hem igen så brydde jag mig inte alls, men det kanske mer berodde på att jag hade kompissällskap, Guinness följde mig hem, han skulle ändå ta en extra tur om D-torget.

Är jag en konstig prick som reagerar på sådana här saker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback