Har hört...

... talas om att det inte blir någon lydnadsträning imorgon.

Flera av våra Flatte-mattar skall istället gå på en föreläsning har MOR berättat för mig.

Undrar varför dom har lockats av denna inbjudan;
Glad hund?
Har du hund? Har du hundproblem? Eller vill du förebygga hundproblem?
Yrsa F Görnerup berättar om sitt arbete som hundpsykolog, vad som kan ligga bakom hundars problembeteende och vad man kan göra för att bryta onda cirklar. Likaså ges praktiska råd för lugna hundpromenader med hjälp av Hand med Hunds promenadregler och tips på roliga lekar som passar alla raser, oavsett ålder och som ger en följsam och GLAD HUND!

Är vi inte tillräckligt glada, har dom för mycket problem med oss? Nej, ärligt talat så tror jag mer att 2-beningarna bara tycker att de kunde göra något kul tillsammans och då måste det vara någonting som handlar om oss 4-beningar så klart. Ja, vi lär väl få veta lite mer om föreläsningen imorgon vi denna tid!

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Det där med lugna promenader tyckte visst matte lät intressant. Jag är helt oförstående....

2007-11-12 @ 23:21:40
Postat av: Wallander

Jag med Lakrits, du som alltid går så lugnt & fint i koppel. Jag tror din matte läst fel, jag tror att hon läst långa promenader och det kan ju locka vems intresse som helst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback