Jag har haft fint...

... besök här ikväll, MR VSCH GUINNESS har varit här i egen hög person.

image273

Vi är ena riktigt goa kompisar. En ganska lång stund låg vi i hallen och pratade precis när han kommit. Jag berättade om mina bussträck, men tyvärr fick jag inget medhåll där inte. Det han sa var att man alltid tjänar på att komma tillbaka till sin matte. Detta förstår inte jag, någon som kan förklara i KLARTEXT?

LILLMATTE hade fått i uppdrag av Lena (Guinness matte) att alla rädd-om-leksaker skulle plockas bort, vilket oxp gjorts, men lilla goa kycklingen på hyllan ovan för MORs säng glömdes helt bort tills Guinness hade hittat den...

Tvåbeningarna åt och hade trevligt & vi lekte lite och vilade lite.

Här kommer några bilder från pusskalas & dyl:

Walle jag har oxå en boll, men jag vill gärna låna den du har i munnen istället, kan jag få det undrar Guinness?
image270

Japp det fick Guinness, men jag vill gärna ha tillbaka den nu?
image271

Lena blev plötsligt lite trötter och jag såg till att hon fick den bästa huvudkudde man kan ha:
image272

Det blev trots allt ett bra slut på dagen som inte började så bra!

Kommentarer
Postat av: Guinness familj

Tack för god mat, trevligt sällskap och levande kudde! Undrar hur länge Walle hade stått kvar? Han rörde sig inte ur fläcken, han förstod nog att han hade ett viktigt uppdrag.
Undrar egentligen hur mycket konjak som gick åt vid matlagningen: VSCH Guinness???????

2007-11-25 @ 15:24:49
Postat av: Wallander

Tack själva! Jag hade kunnat stå kvar hur länge som helst... det var mysigt.

Jag rörde inte konjaken, för mig är Guinness en V=Vilt, S=Spår, CH=Champion, så det så!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback