Min käresta...

... har nu åkt hem, men hu vad mysigt det var att ha henne här och få rå om henne alldeles själv.

Ja ni har säkert förstått att det är Lakrits som har varit och hälsat på mig ikväll.

Det började med att Lakrits & Marie kom upp och hämtade oss, detta för att Marie hade en bukett blommor med sig till MOR och risken hade nog varit väldigt stor att dessa kanske ej hade varit lika fina om dom först varit med ute på vår kisserunda.

När vi kom hem till mig igen så lekte vi lite, sedan fick vi vars en baseball-tuggis, vilket var något som jag aldrig tidigare varken sett eller smakat, men det smakade inte alls dumt. Har ni andra smakat sådana här någongång?

Detta är snälla Marie, Lakrits matte med baseball-tuggisarna i högsta hugg: 
image265

När 2-beningarna lite senare satte sig för att äta så fick vi vars ett märgben. Marie är allt en omtänksam matte hon.

För övrigt så bestod kvällen av oerhört mycket mys & lite bus.
image266

image268

image267

Lakrits, längtar redan tills du kommer nästa gång! Men vi ses redan imorgon när vi skall apporteringsträna lite.

Kommentarer
Postat av: Guinness

Vad härligt att du fick rå om Lakrits en hel kväll. Ni ser ut att ha det jättemysigt där på golvet.

2007-11-18 @ 11:11:27
Postat av: Enzo

Vad mysigt ni har det tillsammans! Den som ändå hade en sån flickvän (för det är hon väl Walle?).

2007-11-18 @ 12:09:16
Postat av: Lakrits

Det var mysemysigt igår kväll. Jag sov så gott inatt, trött var jag efter allt bus, gos och tuggande.

2007-11-18 @ 15:33:33
Postat av: Wallander

MYSIGT var bara förnamnet!

Enzo, ja jag tror (eller hoppas i alla fall) att hon är min flickvän...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback