Nu har det varit...

... en sådan där konstig dag igen.

MOR kom hem först men sedan har hon bara legat på soffan och blivit uppassad. Gång på gång har hon ropat: Frida kan du hämta det, Frida kan du göra det, vilket himla tjatande på LILLMATTE (stackaren). Tyvärr kunde inte jag hjälpa till så mycket, men jag har legat i hennes närhet mest hela tiden och sett till så att hon följt läkarens ordination, vilket hon verkligen gjort (MOR kan vara riktigt lydig ibland). 

Så som ni förstår så har det inte hänt så mycket för mig idag.

Imorgon skall MOR på julfest i Köpenhamn direkt efter jobb och det ryktas att hon skall komma hem mitt i natta, undrar hur hon skall klara det, hon är definitivt inte van att vara på baluns, men förhoppningsvis så får hon lite sovmorgon på lördag, visst ger vi väl henne det FAR?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback