Operation...

... glasbitsuttagning!

MOR undvek 3 gånger att gå bland glasbitarna som fanns på trottoaren efter att någon slagit in en bilruta, men den 4:e gången glömde hon helt bort sig och då var olyckan framme. Jag råkade trampa i glasbitarna och en letade sig in min lilla tass. Detta hände precis efter att jag sagt Hej då åt Guinness.

"Sjukvårdsväskan" åkte fram direkt bär vi kom upp och efter viss möda och besvär så lyckades MOR få ut den lille glasbiten tillslut med hjälp av en pincett. Hon tvättade sedan rent och berömde mig för att jag var en så duktig kille som låg så lugnt & stilla i MORs knä medans hon höll på.

Jag vill säga: Tack MOR för att du var så försiktig!

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Hu så hemskt. Men så bra att du låg snällt och lugnt. Det hade jag nog haft svårt, du vet ju hur det låter när matte tar sig an mina klor...

2007-11-18 @ 15:34:16
Postat av: Wallander

Lakrits, jag tror att du oxå legat still om du fått en glasbit i tassen, det var inte skönt att ha den där skall jag be om att få tala om. När MOR äntligen fick ut den så var det som en ren befrielse.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback