Sen eftermiddag...

... var jag ute och promenixade igen med Guinness.

Idag tog vi en tur i Kungsparken. Jag måste säga att vi har lugna/trevliga promenader nuförtiden. Guinness har verkligen blivit en lugn & fin kille, inte en gång under helgen har jag märkt av hans gamla "inte tycka om hanhunds-beteende".

På kvällsturen fick vi sällskap av Loke & Patrik, vi träffade på dom uppe vid D-torget och så tog vi turen ner om Pilstorpsparken och vidare till M-parken där vi träffade på Blomman, kul, henne har jag inte träffat på skitlänge. Hon var sig lik på när som att hon blivit lite rundare tyckte jag. Jag påpekade det inte, men MOR gjorde och fick genast svaret att hon minsann gått ner 1 kg men att hon fått mera päls, så det kunde vara det som förvillade oss lite. Ja så klart var det det, hur som helst kul var det att se henne i alla fall. 


Kommentarer
Postat av: Östen

Visst är det lustigt hur dom där hormonerna kan spela oss spratt?! Jag tycker ju inte heller om hanhundar, men upptäckte i lördags att Guinness var en hyvens grabb som man kunde ha jättekul ihop med! Vilken tur att han inte luktar lika mycket hanhund längre, för annars hade jag nog inte upptäckt det. Anledningen till att jag inte gillar hanhundar är att jag är lite rädd för dem, det var några som var dumma mot mig en gång i tiden. Fast Sudden gillar jag förstås, han skulle ju aldrig göra nåt sånt.

Postat av: Wallander

Vad bra att ni oxå kan leka tillsammans! En hyvens kille har Guinness varit för mig sedan jag blev stadsbo och det är minsann ett bra tag sedan nu.

2007-11-19 @ 19:29:32
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback