Tidnings-...

... överfall.

Att lägga sig vid ytterdörren efter frukosten och ta sig en liten morgon-tupplur är inte alls dumt, normalt sett alltså. Jag gjorde detta idag precis som alla andra dagar, men en skillnad var det... för plötsligt vaknar jag av att jag får morgontidningen i huvudet. Om nu inte tidningen kan komma i sin normala tid så tycker jag att tidningsutbäraren kunde vara lite mer försiktig när han kastade in den genom brevinkastet. För er som inte vet så är Sydsvenska Dagbladet en väldigt tjock tidning om just Söndagar och att få den i huvudet var inget mysigt när man sov som bäst.


Kommentarer
Postat av: kia

Tack Wallander för grattiset,Det var verkligen jätteroligt.
har ryktats om att det blivit en etta till iöååen klass.Snart så.......
MVH Kia

Postat av: Wallander

Ja snart & snart, det lär nog dröja fram till Feb/Mars då jag skall göra ett nytt försök. Skam den som ger sig!

2007-11-18 @ 20:42:07
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback