Viltspårs...

... epedemi har utbrutit i Skånelän!

Idag har både Guinness, Östen & Sudden varit i farten.

Guinness tog sin fjärde 1:a i öppenklass.
Östen klarade sitt anlagsprov med full pott och ett HP! (verkligen inte illa pinkat)
Sudden tog sin första 1:a i öppenklass (och var även han väldans nära att få ett HP).

Vilka grabbar, stort GRATTIS till er alla 3!

Vill ni läsa mer om Östen & Suddens spårframgångar så kika in på deras blogg: http://pojkarnavov.webblogg.se/

Så här ser de stolta killarna ut förresten:
image262

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Oj vad duktigt av dem alla tre. Det spåras visst på alla håll i Skåne.

2007-11-16 @ 08:19:03
Postat av: Östen och Sudden

Tack för grattisen! Vi är själva väldigt nöjda med våra insatser. Och så flott att vi får posera på din blogg!

Postat av: Guinness

Får jag också vara med på bild när min svans har återfått lite karaktär? Min matte har haft framme saxen idag (igen). Jag är inte helt säker på att svansen blev snyggare, men kortare blev den i alla fall.

2007-11-16 @ 22:24:37
Postat av: Guinness

Ville bara tillägga att jag inte var nära ett HP alls idag. Men skam den som ger sig.

2007-11-16 @ 22:52:22
Postat av: Wallander

Klart du skall få vara med på bild Guinness, men jag har ju inte lyckats fånga dig på någon... men jag tar gärna en senare när din svans återgått till sitt normala utseende (den var inte speciellt vacker när jag såg den sist).

Bara att ha fyra 1:or på raken tycker jag bara det borde vara värt ett HP.

Förresten, har du varit och spårat idag oxå, eller menade du igår?

2007-11-16 @ 23:00:04
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback