Helkväll...

... med Tarzan.

För att vi skulle vara lite trötta när vi skulle vistas under samma tak så träffades vi utomhus och gick tillsammans ner till rastgården. Vi tog ett par rejäla rundor sedan var Tarzan lite trötter, så vi gick hemåt till Tarzans hem. När dörren öppnades så rusade vi ut i köket för där luktade det mums mums, MORMOR stod och klippte upp tuppen som 2-beningarna skulle mumsa i sig. Jag & Tarzan fick nöja oss med vårt torrfoder , vilket jag tyckte var OK men inte Tarzan. Eftersom att Tarzan inte åt upp sin mat så trodde jag det var fritt fram att käka hans oxå, men se då var MOR där som en hök och hindrade mig.

Lite senare när 2-beningarna dessutom skulle sätta i sig efterrätt så fick vi vars ett grisöra, vilket aldrig sitter fel.

Här ligger Tarzan och käkar:
image218

& här ligger jag:
image219

LILLMATTE saknade den långe smale, som tröst fick hon en puss av mig. Visst verkar det att duga lika bra?
image220

Kommentarer
Postat av: Elliot

Den där Tarzan ser allt ut att vara en gullig kille =) Ja ja du oxå Walle men det har jag ju sagt så många gånger tidigare.
Snällt att du ställer upp som puss-ersättare,vi är ju lixom expretter på området;D

2007-10-14 @ 00:35:39
Postat av: Lakrits

Tycker också det är jättesnällt av dig att dela ut pussar till behövande. Vi flattar är ju väldigt bra på att pussas!

2007-10-14 @ 13:15:58
Postat av: Guinness

Hej Walle!
Vilken tur att du så gärma ställer upp som pussleverantör när de tvåbenta inte är närvarande, Jag kan tänka mig att LILLMATTE tycker att dina pussar är minst lika bra som den där långe smales.

2007-10-14 @ 15:39:22
Postat av: Nelson

God Kväll Walle,

Vilka fina bilder! Blir avis när ni ligger där o glufsar grisöra. Klart man ska ställa upp i pussbriststider!

Postat av: Wallander

Jag ställer upp i alla väder, bara att ringa om ni behöver pusshjälp. Walles-pussAKUT har alltid öppet.

2007-10-14 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback