Tack snälla...

... Nelson för det super smaskiga benet som MOR hade med sig hem idag.

Jag fick ta emot det direkt när MOR kom hem (ca 17.45) och har sedan dess intensivt legat & tuggat ända tills nu (20.25). Jag brydde mig knappt om när MOR kom upp från tvättstugan, ej heller när ÄLDREMATTE kom hem och det säger inte lite om vad jag gillade denna bensort.

Men herregud vad jag blev törstig, har bälat i mig nästan 2 hela skålar efter varann och det börjar trycka på lite.  FAR sitter och kör F1, MOR & ÄLDREMATTE ligger i vars en soffa & tittar/lyssnar på Idol. Undrar vem som skall "offra" sig och låta mig komma ut och lätta på trycket?

Kommentarer
Postat av: Nelson

Va kul att du gilla det:) Då har du nästan glufsat ben i 3 timmmar!! Inte konstigt du e törstig killen. Jag har aldrig fått gnaga så länge (pga magen) på en gång, Matte tar o gömmer det efter ett tag - GRMPHHH så sur jag blir. Nu känner jag att jag vill gå ut o lätta på trycket jag med - Tack o lov e Idol slut nu o Matte reser sig från soffan. Ha en god Helg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback