Fågel...

... skådning? Nej fågelspridning!

Jag fick gå en lång middagsrunda med LILLMATTE & hennes kompis i Pildammarna idag. De senaste gångerna jag & LILLMATTE har varit där så har jag varit lös och hållt mig intill LILLMATTE. Idag fick jag bara en sån lust att kasta mig ut i dammen, vilket jag oxå gjorde. Det var inte så populärt förstod jag efteråt... det blev ett himlans liv på alla fåglar och LILLMATTE.

Jag kom upp ganska snabbt och då var jag både våt & skamsen. Gjorde mig så liten som jag kunde.

Men när man sedan är så här söt /oskyldig så "tinar" LILLMATTE upp ganska snabbt:
image215

Kommentarer
Postat av: Enzo

Hi, hi, hi... Vi är nog rätt lika varandra :-). Det är precis en sådan sak jag också skulle kunna göra. Fast nu har matte tagit vissa kontakter har jag hört. Någon jobbarkompisar håller tydligen på att utbilda sig inom hunderiet och behöver träningsobjekt. Av någon anledning har matte och han diskuterat att jag och mitt, enligt matte då, okontrollerade badande skulle vara ett bra fall. Hmmmpf, vi ska nog bli flera om det här. Fortsättning följer...

2007-09-28 @ 07:55:00
Postat av: Guinness

Hoppade du i den stora "sjön" i Pildammarna? Jag skulle ge vad som helst för att få simma där. Men tydligen är vattnet lite slimigt där så det var tur att du kom upp fort igen.

2007-09-28 @ 08:45:47
Postat av: Guinness

Jösses, vad söt du är, Walle! Du ser ut som en liten valp igen.

2007-09-28 @ 12:33:55
Postat av: Elliot

MIN BROR=)Han ÄR gullig,snäll å min favvis.....
kramizar från inställsamman brorsan E

2007-09-28 @ 19:09:21
Postat av: Wallander

Enzo, skall han som håller på att utbilda sig inom hunderiet bli en sådan där "Cesar" som dom har i Amerikat? Hoppas inte det, för en "sådan" behöver inte vi, vi är bara lite lite för busiga ibland. Jag är idel öra för att höra mer om detta ämne framöver, håll mig och alla andra underrättade är du snäll.

2007-09-28 @ 21:32:17
Postat av: Wallander

Guinness, jag hoppade inte, jag tog världens fart och fullständigt flög ut bland alla fåglarna. Normalt sätt brukar dom vara lite kaxiga mot mig, men igår fick dom så att dom teg.
Va, ser jag ut som en liten valp, då får jag nog ta bort bilden igen, jag vill ju vara och se ut som en stor kille. Nej, förresten, jag gillar när ni säger att jag är söt, gullig, snäll, nä bilden får allt vara kvar.

2007-09-28 @ 21:45:57
Postat av: Wallander

Elliot, jag tycker inte alls att du är inställsam, du är bara så kär + vänlig = KÄRVÄNLIG mot mig, speciellt mot mig, vilket jag gillar/uppskattar så klart.

2007-09-28 @ 21:50:05
Postat av: Enzo

Jo, Walle jag misstänker att det är någon sådan där hundkonsultutbildning eller vad det nu kan heta som jag ska bli indragen i. Det ska visst videofilmas och sånt också för att visa när (hmmmmm)han lyckas få mig att inte nosa upp allt badbart vatten på 100 m avstånd och sticka dit och bada. Ja, ja han kan ju försöka säger jag bara. Lovar att återkomma med rapport. Han kanske ger upp redan i förväg om jag visar din blogg och våra kommentarer här :-).

2007-09-28 @ 22:21:55
Postat av: Guinness

Walle, det var morsan som skrev (i mitt namn) att du såg ut som en valp. Hon är så larvig.

2007-09-28 @ 22:25:03
Postat av: Wallander

Enzo, "han" kommer att få en tuff utbildning...

2007-09-28 @ 22:40:51
Postat av: Wallander

Jasså, var det matte Lena som skrev så... ja jag tyckte det var lite underligt för att det komma från dig Guinness boy.

2007-09-28 @ 22:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback