Häromdagen...

... plockade jag kastanjer till Lakrits matte.

Hon sparar nämligen på kastanjer och Lakrits tipsade mig om att plockar  man fina och ger till henne så kan man få godis i utbyte. För att jag inte skulle slarva bort dem jag noga valt ut (3 st i olika storlekar) så bad jag MOR ta hand om dem åt mig. Jag vet att hon stoppade dom i sin högra jackficka.

Imorse när vi var ute och oxå skulle passa på att träna så skulle jag belönas för min duktighet, vad tror ni händer då? Precis, MOR ger mig babykastanjen iställer för en godis. När jag spottade ut den så ifrågasatte hon varför jag gjorde det!!! Tycker ni att det var så konstigt???? inte jag... äta kastanjer, NEJ TACK (då får det hellre vara).

Kommentarer
Postat av: Lakrits matte

Tack för kastanjerna Walle, det var gulligt av dig. Bra att du spottade ut kastanjen för de som växer på våra breddgrader är inte ätliga.

2007-09-20 @ 08:19:01
Postat av: Wallander

Tack själv för utbytes godiset, det var definitivt värt beväret att hitta en i var storlek.

2007-09-20 @ 22:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback