Imorgon...

... skall det tydligen bli någon typ av skotträning tillsammans med Guinness, dvs att vi skall uppehålla oss någonstans i närheten av där det skjuts för att se om vi reagerar. Låter inte speciellt roligt, men tydligen lite viktigt att checka av eftersom att skjuts ett skott när man går ett ÖK-spår. 

Dock lovar jag att det blir betydligt trevligare på eftermiddagen, för då kommer en nybadad pingla in till Malmö för att hon skall få lite stadsträning. Lakrits jag längtar verkligen tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Tjingeling...kommer snart. Men jag har lite annorlunda päls...väldigt fluffig.

2007-09-22 @ 10:10:40
Postat av: Östen

Jajamensan, jag var i Malmö i tisdags! Lillbrorsan fick dock stanna hemma - pilutta honom! Jag fick gå en rolig promenad tillsammans med Guinness och Lena (och matte förstås) i Pildammsparken. Guinness visade mig en massa spännande saker, som t.ex en massa gäss, en rolig fontän och en liten "bäck" som jag kunde gå i, en uteliggare, härliga dofter och andra hundar som jag aldrig hade sett förut. Det var roligt att komma in till storstan, konstigt bara att man kan bli så trött av alla dessa intryck... Efter att bogserat runt den vaggande pingvinen till matte som jag har, lämnades jag ensam i bilen och sen gick Lena och matte och fikade! Taskigt va, jag hade ju också velat ha en ciabatta!

Postat av: Wallander

Lakrits, jag väntar & längtar... och du, det gör absolut inget att din päls kanske är lite väl fluffig, då känns det som om det finns mer att tycka om.....

2007-09-22 @ 12:46:04
Postat av: Wallander

Östen, kul att du har varit och sett dig om i mina & Guinness hemtrakter. Synd att min MOR måste arbeta hela dagarna annars kanske vi oxå hade kunnat gått med (även om jag sett alla dom där "spännande" sakerna). Va, fick du sitta i bilen medans 2-beningarna gick och fikade... fy vad taskigt. Du kunde ha ringt och kommit upp till mig istället, jag låg bara och hade det tråkigt medans FAR satt och pluggade, tänk på det om det blir en nästa gång. Men det var mest synd om Sudden tycker jag som fick stanna hemma.
Jag hoppas din matte snart slipper sin vaggande gång och får börja vagga lillkillen i famnen istället.

2007-09-22 @ 13:39:47
Postat av: Guinness

Till alla er som har väntat med olidlig spänning så kommer här min mattes mobiltelefonsaldo:
168 kronor och 57 öre
Efter snabb huvudräkning tror jag det innebär att det räcker ca 9 månader till.

2007-09-22 @ 16:58:14
Postat av: Wallander

Fantastiskt, det är nästan som om man inte tror det är sant, alltså att någon kan hushålla så länge.
Telia kanske stängde av er hemtelefon för att din matte skulle använda upp lite av mobilpengarna istället så att din husse snart kan göra en ny kontantladdning. Vad tror ni om den teorin?

2007-09-23 @ 00:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback