Jag är faktiskt...

... lite besviken.

Igår fyllde jag (& mina syskon så klart) 1 1/2 år, men det var ingen som sa ett endaste dugg. Jag trodde/hoppades att  "de mina" råkat ta fel på dagen så att de skulle säga något idag, men se de var lika tysta idag.

Ni tycker kanske inte att halvår skall firas. Nej, kanske inte när man blir äldre, men mellan 1 & 2 år tycker jag det är lite viktigt. När någon frågar om min ålder så känns det betydligt bättre att svara: Jag är 1 1/2 år!

Men men, det var inte bara mig dom glömt, dom glömde bort Kerstin (MORFARS sambo) oxå idag.

Men oj, jag är ju inte mycket bättre själv på att komma ihåg, jag borde ha lagt ett inlägg och sagt "grattis" till er alla mina goa syskon. Men bättre sent än aldrig... är det inte så man säger?

Kommentarer
Postat av: MOR

Förlåt min lille goe 1 1/2-åring. Eller skall jag kanske fr o
m nu kalla dig min store goe?
Du vi gottgör, det här imorgon kväll, hoppas det är OK!

2007-09-24 @ 00:05:17
Postat av: Guinness

Grattis i efterskott på 1,5-årsdagen.!!!!!!
Vill också passa på att meddela att på torsdag fyller jag 21 månader. Vi kanske ska fira tillsammans, Walle! Lite köttbullar, lite leverpastej, lite glass, kan det vara något som lockar?

2007-09-24 @ 01:26:16
Postat av: Lakrits

Klart det borde firats. Jag hade dålig koll på kalendern i helgen och matte med. Men vi skickar många grattis lite i efterskott.

2007-09-24 @ 08:17:35
Postat av: Sudden & Östen

Grattis på 1,5 årsdagen, i efterskott! Klart att sånt ska firas, helst med tårta och inslagen present också! Jag älskar att få paket, särskilt såna som innehåller mjuka pipleksaker! /Östen
Oj Guinness, är vi så stora nu att vi fyller 21 månader??? Det tror jag inte att min matte har koll på alls (oansvariga människa!). /Sudden

Postat av: Wallander

Alltså, det var i Lördags så att ingen tror att jag tagit fel på datumet (jag såg att inlägget uppdaterades 00.02 och då blev det ju inte igår).

2007-09-24 @ 10:09:27
Postat av: Wallander

Tack alla, det värmer... ok det är helt ok så här i efterhand oxå.
Guinness, jag firar mer än gärna med dig på torsdag, kanske vill Sudden oxå vara med?

2007-09-24 @ 10:11:55
Postat av: Elliot

VA?näää!Detta är skandal alltså!För jag har verkligen inte heller märkt av min 1½ årsdag.Måste säja att jag är besviken...ingen har sagt nåt å ingen har presentat en heller=(
Men grattis grattis Walle o alla oss andra....
Å grattis i förskott Guinness på 21-månaders-stora-killen-dagen!

2007-09-24 @ 13:26:17
Postat av: Wallander

Va, så din matte glömde oxå bort Elliot, jäkligt dålig stil... men bra att veta att vi inte behöver
vara oroliga för OM vi skulle glömma deras födelsedagar någongång.

2007-09-24 @ 22:50:54
Postat av: Guinness

Äntligen kommer man in på bloggen igen. Jag fattar inte varför jag "spärras" emellanåt. Jag måste säga att det där med födelsedagar är viktigt. Kommer ni ihåg när vi var små och någon frågade ens matte hur gammal den söta lilla valpen är? Då svarades det: han är 13 veckor eller han är 15 veckor. Då var det minsann viktigt att markera exakt veckoantal. Nu har det helt plötsligt ändrats till månader. Undrar när det går över i årsrapporetring. Vissa tvåbeningar påstår ju att de inte fyller år alls, hemska tanke. Kommer det att gälla oss också?

2007-09-25 @ 12:49:01
Postat av: Wallander

Undrar vad du gör egentligen, jag "blockar" inte dig, jag lovar.
Födelsedagar är jätteviktiga, jag kommer alltid att fylla år. Jag tror att 2-beningarna slutar att fylla år bara för att dom inte kan/vill acceptera att dom blir äldre.

2007-09-25 @ 18:30:00
Postat av: Elliot

Det är synd om människorna (sa någon känd författare).Inte lätt att leva med oss som bara blir vackrare med åren =)

2007-09-25 @ 21:04:37
Postat av: Guinness

Dagens fråga: Vilken författare refererar Elliot till i ovanstående inlägg? Du har ju förresten fått ditt namn efter en känd författare. Min matte hade det temat också tidigare. Hennes förre hund hette Dickens.

2007-09-27 @ 08:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback