Snacka om att...

... vänta på att få klartecken!

Ikväll bestämde sig MOR & ÄLDREMATTE för att lägga sig i varsin soffa och titta på den nyinförskaffade BECK-filmen.

FAR skulle gå ner och köpa mjölk och fick en beställning oxå på att köpa popcorn. Det blev fart på ÄLDREMATTE, hon poppade popcorn så att det stod härliga till i köket. När FAR fått sin lilla skål & MOR sin, så skulle bara ÄLDREMATTE ta sin "lilla" skål, men innan hon lämnade köket så skulle hon släcka ljuset med samma hand som hon höll popcornen i.

Hur tror ni det slutade? Kolla in filmen så får ni se (ni får oxå se EN som snällt väntar på ett VARSÅGOD):

Kommentarer
Postat av: Guinness

Du är väluppfostrad du, Walle! Fick du smaka till slut? Jag har aldrig ätit popcorn. Var det gott?

2007-10-01 @ 08:58:19
Postat av: Elliot

Du är duktig du Wallander!Hoppas verkligen att du fick klartecken för det där förb.....e popkornet=)
Det är ju jättegott,tycker jag alltså.

2007-10-01 @ 13:40:16
Postat av: Lakrits

Jag tycker inte popcorn är någon höjdare. Däremot föll ostbågar mig väldigt i smaken.

2007-10-01 @ 14:23:01
Postat av: Wallander

Jag är faktiskt rätt stolt över mig själv som så lydigt lät det vara. Men jag fick tillslut smaka det lilla popcornet som jag suktat/hållt under uppsikt en lång stund. Det var ok, men inte det godaste jag smakat hitintills.

2007-10-01 @ 20:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback