Tänk att jag...

... inte tidigare vågat bjudan upp Blomman till en dans och så var det så enkelt!

Men imorse tog jag mod till mig. Jag passade dessutom på när MOR plockade upp lite spillning från mig, är annars ännu mer pinsamt att fråga när någon hör på. Jag rusade fram till Blomman som genast tackade JA till min invit. Vi tog oss ett par rejäla rundor och ingen av oss ville riktigt lyssna på att vi skulle komma tillbaka till våra respektive mattar. Blomman löd först förståss. När jag kom tillbaka så upptäckte MOR att min "guld-kejdja"var borta. Jag blev beordrad att ligga kvar och vänta tills hon hittat det. Det tog en faslig tid för henne att finna det, säkert minst 15 minuter. Hade jag fått använda min spårnäsa så hade det varit funnet i ett nafs, men nu verkade det som om MOR var lite irriterad på mig och att hon igen hjälp ville ha (inte av mig i alla fall. Det kändes som att det var lika bra att inte lägga sig i.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Hoppas ni hade trevligt Blomman och du...
Tänk för allt i världen inte på mig som är helt isolerad från allt vad leka heter...

Postat av: Wallander

Du Lakrits, just nu får jag inte leka med dig,
vilket jag hemskt gärna skulle vilja. Men du får inte bli putt på mig, jag måste få vara med andra tjejer oxå...

2007-09-07 @ 14:24:18
Postat av: Lakrits

Hmmm....okej då, kanske det. Är bara avis på alla som får leka för jag får ingenting. Jo, leka med matte och det är väl bättre än inget men ändå...

2007-09-07 @ 15:46:32
URL: http://vildhunden.blogg.se
Postat av: Elliot

Du putt-Lakrits,du brukar ju leka med mej ibland! Eller jag räknas kanske inte som nån vidare konkurrent till min bror eller? =(
För annars är det lixom lite samma sak....Walle leker med andra tjejer o du leker med andra killar(alltså jag då)

2007-09-07 @ 22:44:31
Postat av: Wallander

Lakrits, vi kommer att ta igen "löpartiks-bortfallet" hur lätt som helst sedan.

2007-09-07 @ 23:02:31
Postat av: Wallander

Vi är väl ings konkurrenter Elliot? Vi samsas om allt, vi är ju brödrar. Jag tror faktiskt Lakrits gillar oss precis lika mycket.

2007-09-07 @ 23:11:38
Postat av: Lakrits

Ja, jag tänkte på det där Elliot...jag leker ju med dig det var därför jag skrev att han fick leka med andra.
Ja, jag gillar er lika mycket. Sedan kanske man leker på lite olika sätt med olika kompisar men ni är toppen båda två. Mina allra bästa vänner. Tjejer är mycket svårare att leka med. Mycket enklare mer er grabbar.

2007-09-08 @ 20:08:39
URL: http://vildhunden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback