Jag kände...

... på mig att jag skulle få träffa Lakrits & Marie idag.

Men jag trodde att dom skulle komma in på en stadspromenad som dom brukar, men så blev det inte. MOR & jag åkte iväg till Lakritsskogen istället, vilket jag tyckte var en ypperlig idé.

Först blev det lite bus på fältet, sedan fick jag och Lakrits följa med MOR upp en bit i skogen medans Marie pysslade med något helt annat. När Marie var klar med sitt så gick vi på en lång promenadrunda. Vi kom tillbaka till nästan samma plats där Marie varit och hittat på något tidigare, det visade sig att hon lag ut ett helt sök med dummiesar. Vi klarade av uppgiften riktigt bra båda två.

Jag var både trött & törstig när vi påbörjade vägen tillbaka till bilen. MOR frågade om jag kunde få lite vatten. Marie gick in i trädgården för att kolla om Knappen var inomhus. När kusten var klar fick jag komma in i Lakrits trädgård. Där fick jag vatten i dubbel bemärkelse. Jag drack vatten och sedan kunde jag bara inte motstå att ta mig ett dopp i en av deras dammar. Kallt var det så jag for upp snabbt som attan, men kollade sedan försäkerhetsskull om det var lite varmare i änden, men nix det var detsamma, men vad spelade det för roll, jag hoppade i en gång till. Det gäller att passa på, för man vet aldrig när man får chansen igen.

Att på en och samma kväll få uträttat så mycket kuligheter, det här ett himlans bra hundliv tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Tessie

Vilken mysig tränings tur ni hade! Och vad lyxigt att Lakrits har en egen damm att bada i när hon vill och så snäll hon är som låter dig testa den hon är en hyvens tjej den där Lakrits ni är ett toppen Team.
Tass och Kram

Postat av: Lakrits

Ja det var verkligen en trevlig kväll. Jag gör gärna om den snart! Fint väder hade vi också.

2008-04-10 @ 22:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback