Lite pö...

... om pö träning är det som jag & MOR blivit rekommenderade. MOR hade idag en plan som faktiskt oxå höll.

Idag blev det en kombinerad promenad & träningsrunda. På en jättelång raksträcka med staket på ena sidan & buskar på hela andra sidan så tränade vi linjetag. Det blev inte helt rätt idag, jag hämtade in dummiesarna i följande ordning, nr 1,  nr 3, nr 2 & nr 4, men det var faktiskt inte mitt fel. Det var dumt av MOR att lägga ut den gröna dummien som nr 2, den syntes ju inte i gräset. Även om MOR visslade områdessignal så såg jag den inte. Bakläxa till MOR alltså. Sedan har jag en ramp som jag tränar på att gå uppför & nerför och där jag belönas där uppe. Idag sprang jag uppför utan att ens lockas upp och vips så låg belöningen i maggen. På slutet av rundan så fick jag hoppa staket, vilket jag gjorde fram och tillbaka medans MOR stod kvar på samma sida hela tiden. Sittningen på andra sidan var inte den bästa, men det får vi fortsätta slipa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback