Var har jag...

... sovit inatt?

Tro det eller ej men jag har sovit tillsammans med MOR.

FAR är inte hemma på hela helgen så då fanns det en plats ledig vid sidan om MOR men där fick jag inte ligga (FAR måste få ha sin sängplats kvar när han kommer hem säger MOR). Men eftersom att inte LILLMATTE heller var hemma så intog vi hennes säng. Snacka om att jag blev förvånad/chockad när MOR gjorde klart för mig att vi för första gången skulle sova i samma säng tillsammans. Behöver jag berätta vad jag tyckte om detta? Nej, tror inte det va!

Kommentarer
Postat av: Enzo

Mys!!!

2008-04-12 @ 22:41:21
Postat av: Lakrits

Visst är det mysigt. Jag sover ju med matte varje natt. Vi kan inte tänka oss någon annat, varken hon eller jag. Hoppas det blir fler tillfällen. Som i natt till exempel.

2008-04-12 @ 23:20:44
Postat av: Wallander

Inatt blir det inget... LILLMATTE är hemma igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback