Bilder från...

... måndagens stadgekurs i Pärup samt från gårdagens jaktkurs:
Samlad trupp på väg mot jaktplatsen:

Foto: Carina Haapanen
Vägmöte med den galna cyklisten:

Foto: Carina Haapanen
och barnvagnsterrorristen (kolla vad hon gick omkring med i sitt barnvagnsstativ):

Foto: Carina Haapanen
Träffade MOR ballongen tror ni?

Foto: Carina Haapanen
Jo visst gjorde hon det och det innebar att jag fick hämta bytet åt henne:

Foto: Carina Haapanen
Söta lille Mickelräv:

Foto: Carina Haapanen

Stadgeserpentingång:

Rakryggade mattarna Carina & MOR:

Är det detta som kallas för bra kontakt?:

Här lovar jag att jag var fokuserad:

och här oxå:

Avlämningen kan väl ingen klaga på heller, eller?

Spana i gräset kan jag oxå:


Enzo, det här är oxå en snygg tjej, har du träffat henne?

Kommentarer
Postat av: Enzo

Känner inte riktigt igen henne. Men du verkar känna alla snygga tjejer i Skåne...

2008-08-28 @ 23:59:49
Postat av: Wallander

Amen Enzo, hon var i din grupp igår...det är ju Ronja, men du hade tydligen bara ögon för Lakkan igår har jag hört ryktas om.

Postat av: Lakrits

Ni är så fjantiga, fniss. Men fina bilder tycker jag!

2008-08-29 @ 00:35:36
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Ronja

Tack för komplimangen för så tar jag det när du skriver att Walle känner alla snygga tjejer i skåne och det är jag på bilden/Ronja

2008-08-29 @ 20:02:14
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se/
Postat av: Enzo

Klart att det var en komplimang Ronja ;-). Självklart kände jag ju igen dig från kursen, ville bara bråka lite med brorsan förstår du.

2008-08-29 @ 21:41:05
Postat av: Wallander

Enzo, kanske du kan lura Ronja att tro på det du säger, men mig lurar du inte.

2008-08-29 @ 23:18:39
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Enzo

Nu ska du inte vara sur för att jag hade kalaspinglorna i min grupp i onsdags. Synd för dig att du fick vara i samma grupp som syrran... även om hon är himla söt hon också!

2008-08-30 @ 14:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback