Annorlunda...

... söndag!

Jag har saknat skogen :-(     Idag har det bara varit tråkigt för min del, inget kul hänt bortsett från att jag fick öppna kalenderpakeketet samt att jag fick ett smarrigt grisöra.

MOR & FAR har farit runt med dammsugaren & skurhinken i högsta hugg och sedan har det bakats tårtor & pajer. Allt bara för LILLMATTES skull (undras om det kommer att göras lika mycket för mig när jag fyller år nästa gång?).

Firandet av LILLMATTE började alltså lite smått redan ikväll, MORFAR & Kerstin var här på en liten bit mat.

Jag undrar om LILLMATTE kommer att kunna sova inatt... hon blir så spänd/förväntansfull när det vankas paket (precis som hennes MOR).

MOR berättade en rolig sak ikväll som hände när LILLMATTE var 6 eller 7 år. På morgonen innan hennes födelsedag så kom hon upp ur sin säng och ut till MOR i köket och undrade om ingen snart skulle komma och gratta henne. Stackars liten... hon var en dag för tidigt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback