Dan före...

... dan, före dan, före dan, före doppare dan är det idag, det börjar verkligen lackas mot jul :-)

Redan 08.10 började jag & MOR vår vandring till fältet imorse... MOR ville se om en rejäl rastningstur skulle förändra min understimulans. Jag sprang som f-n trots att det bara fanns vi två på fältet från första början. Men precis när vi skulle lämna fältet så kom det två tjejer som direkt fattade tycke för mig så då tog jag ett par varv tillsammans med dem oxå.

Efter fukosten så var det dax att ta in granen och jag & MOR tycker faktiskt att resultatet av FARS & LILLMATTES stora engagemang blev mycket lyckat:

Många klappar fanns det redan under granen innan Lakrits & Marie var här på "tomtebesök" ikväll, nu finns det många fler mycket spännande & fina där.


Medans 2-beningarna käkade människomat så tuggade jag och Lakkan i oss vars ett grisöra light. Sedan blev det mycket julmys vill jag lova.


Nu är jag väldans trött och stimulerad tycker jag (och jag tror att MOR håller med i alla fall tillfälligtvis).


Kommentarer
Postat av: lotta, Juni o Cola

jordskalv var ju faktiskt ganska häftigt..i SVERIGE. Så fin gran ni har!!Snygg julstjärna..och "bocken" som sitter brevid granen..URSNYGG!!! Kram o god jul på Er.

Postat av: Emma & gossarna

Sicken snygg gran & en ännu snyggare "tomte" bredvid!! =)

Massor med klappar under men Valle, du har väl inte tjuv-sniffat på dom? ;)

kramar från oss

2008-12-21 @ 11:55:32
URL: http://dualdogs.dinstudio.se
Postat av: Wallander

Ja kärt barn har många namn "bock/tomte" kul att ni tycker att han är snygg :-).



Jag måste nog erkänna att en av dem som kom dit med Lakrits igår har jag varit framme och snusat på massor av gånger men ännu är det inte dax att öppna dessa säger MOR och då lyder jag så klart.

2008-12-21 @ 15:31:49
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Emma på jobbet

Hej!

Inga klappar under vår gran, några av dom har väldigt avslöjande ljud & form för våra barn =) därför får det vara tomt hos oss oxå bunkrar vi hos mormor & morfar istället....

jag träffar jättegärna er en dag!!

vi kan väl höras?

kram

2008-12-21 @ 16:40:20
Postat av: Sara & Salsa

Fin gran! Finns det risöra light? Vad tusan är det!?

2008-12-21 @ 20:49:52
URL: http://flatcoat.blogspot.com
Postat av: Sara & Salsa

Superfin gran! Finns det grisöra light? Vad tusan är det!?

2008-12-21 @ 20:51:06
URL: http://flatcoat.blogspot.com
Postat av: Sara & Salsa

Fasiken vad det klyddar när man ska lämna meddelande här! Dessutom- jag är svenskpedagog- kan inte låta det stå risöra när jag menar Grisöra!

2008-12-21 @ 20:52:42
Postat av: Sara & Salsa

Nu blir jag snart tokig vilket klydd det är att lämna meddelande här! SBT skulle min käre f.d. kollega Niklas kalla det ;) SkitBakomTangenterna Haha kul!

2008-12-21 @ 20:54:20
Postat av: Wallander

S&S, grisöra light är ett grisöra som inte är rökt, de är lite snällare för killar & tjejer med lite rök-känslig mage.



Jag tror inte allt strul beror på SBT, man får för tillfället bara ha lite "tålamod" och vips så finns kommentaren/kommentarerna där. Den 5:e tomma kommentaren som du skickade in tog jag helt sonika bort. Visst vill jag ha mången kommentarer... men inga tomma.

2008-12-21 @ 23:19:34
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Tack för en helmysig kväll! Granen är jättefin och du också såklart.

2008-12-22 @ 13:22:07
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback