En fågel har viskat...

... i mitt öra.

Jag bara måste börja dagens inlägg med att säga HIPP HIPP HURRA till G som fyller år idag.

Tanken fanns att vi tillsammans med Sigge & Lena skulle åka till Lomma och träna lite ikväll men vi ställde in "resan" och gick ner till "apellplanen" bakom stadsteatern tillsammans istället. Lite rekvisita av olika slag var nerpackade av både MOR & Lena men trots en del störningsmoment så kunde vi genomföra ett lyckosamt träningspass. Det blev en himlans massa lekande med MOR för min del med inslag av belöning av olika slag när jag visade höghastighetsintresse.

När jag kom hem fick jag öppna kalenderpakeketet som idag bestod av en ätbar igelkotte. FAR försökte byta den mot en falukorvsbit men se den lätte gick jag inte på.


Imorgon är det fredag, härligt att man skall få rå om hela familjen ett par dagar igen.


Kommentarer
Postat av: Björn & Clara

Tjena

Inte fy skam att ha ett eget kalenderpaket. Antar att det är istället för adventskalendrar.

Jo, bilderna i träning/tävling har funnits där hela tiden.

Malin är arbetskamrat sedan snart ett år "så de så".



Om jag förstod det rätt så är det tävlingsdax i helgen. I så fall önskar vi LYCKA TILL.



Björn med Clara

Postat av: Lakrits

Visst är igelkottarna mumsiga. Helt rätt att du inte bytte bort den mot en ynka korvskiva som hade varit slut på två sekunder.

2008-12-05 @ 21:14:30
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback