JESUS CHRIST...

... säger jag bara.

Jag låg och sov så underbart gott i LILLMATTES säng när hela flocken anlände hem helt saliga efter deras besök på Malmö Opera.

Det sjöngs och pratades om hur bra det varit, värt varendaste krona sa FAR oxå. FAR hade busvisslat och var en av dem som reste sig först när föreställningen var slut och då lär det ha varit bra (han skulle aldrig ha gjort det annars).

När jag trodde att lugnet lagt sig lite... ja då började ÄLDREMATTE & LILLMATTE sjunga "Singstar". LILLMATTE fick ett sådant kit med mikrofoner och RNB-låtar i julklapp till sitt playstation och idag har det inhandlats Svenska pop-låtar. Det lät som att de hade så roligt så jag puttade upp dörren och frågade om jag fick vara med och så klart fick jag det, jag har snälla syrror som låter sin LILLEBRORSA vara med. Jag hoppade upp i sängen och diggade medans dom sjöng för fulla halsar. Tänk så mycket roligt det finns nuförtiden! MOR sa i ett svagt ögonblick att hon skulle kunna tänka sig att "sponsra" en med ABBA-låtar för att hon oxå skall våga sig på det hela. Vi får väl se hur det blir med det...

Nä nu skall jag be om att få lite mat och sedan vila en stund innan det är dags att åka och gratta Guinness.

Vi hörs sen igen!

Kommentarer
Postat av: lotta, Juni o Cola

haha..ja det finns mycket kuligt nuförtiden..just nu spelar mina småkillar boxning på wii. jag måste säga åt dem att BACKA hela tiden ..jag är lite rädd att de boxar ner tvn;) haha..colakamel hihi..tur att hon inte kan läsa ;)

Postat av: Lakrits

Vad roligt att tvåbeningarna fick valuta för pengarna på operan! Och ni verkar ha haft ganska kul hemma också sedan.



Hur ska det bli med vårt band förresten? Nu har vi replokal...den röda lilla stugan på tomten här! Till våren får vi dra igång på allvar.

2008-12-27 @ 18:20:20
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Agneta & Tyra

Åh, vad kul att ni hittade in till oss, ännu roligare att ni gav er till känna. Nu hittade jag också en till sida och lägga in i min favvolista.



Jag hade också tänkt köpa Singstar men då hittade vi en version på nätet som gick på pc istället. Den var jättebra. Sedan var det en som bara gick på webben också men den var inte lika frän.



Vi hade jättekul med spelkvällen! Än roligare idag då vi träffade Tyras syskon!



Ha en skön kväll!



/Tyra & Agneta

2008-12-27 @ 18:27:30
URL: http://www.nogg.se/tyra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback