Latedag...

... + latekväll har det bara varit idag.

Vi har mest bara myst, ätit rester från gårdagen och intagit ryggläge, MOR i soffan jag nedanför och länge länge blev det kli på magen. Jag njöt i så fulla drag, fattar dock bara inte varför MOR bad FAR att hämta gasmask, det störde mysandet.

Idag har jag fått ett jakthalsband, kanske blir det jakt igen på lördag med MORFAR och då måste jag ha ett sådant så att skyttarna ser att jag är en hund och inget lovligt byte.

Imorgon kväll är det fart och fläkt som gäller. Jag tycker dock inte att vi gjort hemläxan så bra/så mycket som vi borde... får hoppas att Lisa har lite överinseende.

Kommentarer
Postat av: Malin, Oscar & Zolo

Det kommer säkert att gå kanon imogon, man kan i vissa fall vila sig i form:) Brukar funka på Oscar.



Vad roligt det låter med riktig jakt det är ju det våra hundar är gjorda för inte hämta en massa konstgjorda/tinade djur:)



Postat av: Mia o Viggo

Skönt med en latedag! Det behöver man ibland!

Vi ska också på jakt på lördag, läntar redan!

Ha det bra!

2008-12-10 @ 08:41:13
Postat av: Björn & Clara

Tjena

Nu när resultaten har kommit från V-d förstår jag att det var två olika domare i klass I. Hade det blivit ngn skillnad om ni hade varit med i de andra grupperna? Klart att vi ses senare på tävlingsbanan.

Har jag kommit så långt med adhd-Clara så fixar ni det också.

Björn med Clara

2008-12-10 @ 22:35:03
URL: http://www.clarabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback