Firandet...

... bara fortsätter och fortsätter...

Det trillar bara in fler & fler GRATTIS kommentarer från alla möjliga håll & kanter, vilket är super duper kuligt. Ni är så himlans gulliga allihopa.

När MOR kom från jobbet så fick jag min egna lilla SKITGRIS samt en tårtbit bestående av flera lager leverpastej, skinka & köttebullar. Den gick ner i ett nafs skall ni veta.
Så här såg den ut uppifrån:
image422
och från sidan så här:
image423
och här väntar jag & skitgrisen på att få klartecken att få börja äta av den:
image424
och så här vid uppätandet (tyvärr måste du lägga huvudet lite på sne när du skall titta):
 

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Vilken smaskig tårta. Hoppas magen tålde den. Och grisen också fin. Du håller väl förresten reda på mor din så att hon inte snaskar i sig ditt godis som hon fick med sig i söndags. Det är gottgott och vem vet om hon också tycker det?!

2008-02-26 @ 08:17:07
Postat av: Wallander

Magen tålde tårtan, för det var en magsnällstårta. Du Lakrits, MOR och jag har en överrenskommelse och det är att jag rör aldrig hennes godis och därför rör hon aldrig mitt, så jag är inte ett dugg orolig. Men jag har smakat lite av varje redan och det smakade toppengott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback