Hm, ingen hade...

... berättat för mig att vi köpt ny bil!

är jag på seneftermiddagen kom ner i garaget så kände jag inte igen vår gamla bil. Den hade fått en ny färg, man såg t o m registreringsskylten och man kunde titta in genom rutorna.

Det luktade oxå väldigt fräscht inuti (jämfört med gårdagen). Min bur var skinande ren och alla saker hängde på sin avsedda plats och jag hade fått nytvättad filt. 

Vid närmre efterkoll så visade det sig att det bara var våran gamla Gråben som var tvättad & städad. Tänk sådan skillnad det kan bli. Undrar hur länge den får vara så här ren & fin?


Kommentarer
Postat av: Lakrits

Vår Lova behöver definitivt sig en tvätt hon med. Matte blir skitig varje gång hon ska öppna luckan så att jag kan hoppa in. Och min filt är grisig. Men när ska vi hinna det? Nästa helg kanske?

2008-02-03 @ 00:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback