Imorgon drar...

... 2008 års Spårhundsträning igång.

Det är faktiskt så att nu skall jag befästa/förvalta de spårkunskaper jag hitintills tillskansat mig. Det är viktigt att hålla i gång om man vill ligga på topp sägs det, så jag kan alltså inte att ligga på latsidan helt enkelt.

Så tidigt som attan imorgon bitti bär det av iväg upp till KYLLINGAHUS som ligger halvvägs mellan S.Rörum & Hörby.

Det här skall bli hur kul som helst, jag skall fortsätta utveckla mitt spårande & MOR skall få träna på att lägga lite spår igen (det var allt ett tag sedan hon gjorde det sist). Så om allt klaffar, så lär det bli en 6 träningsspår här under våren + deltagande i "Klubbmästerskapet".

Fästingarna är på "G" igen enligt dagens artikel i Sydsvenskan, så nytt Scalibor-halsband har inhandlats och lyser alldeles vitt på min vackra hals just nu..


Kommentarer
Postat av: Lakrits

Tur att du har fått ett nytt Scalibour. Jag fick nytt för ungefär en månad sedan. Tur att det fungerar så att vi slipper de otäcka fästingarna. Tror bara jag har haft max fem fästingar under mitt liv hittills. Men det är fem för mycket säger matte.

2008-03-02 @ 00:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback