Lite konstigt...

... var det på träningen igår som jag glömde att berätta om.

MOR har en skön/varm/gosig fleecetröja som jag mer än väl känner igen. Jag såg när MOR tog på sig denna under jackan innan vi åkte iväg. Men mitt under träningen så kom jag att gå bredvid Ann-Sofi och då hade hon en likadan på sig fast utanpå sin jacka. Den luktade MOR men satt på fel 2-bening, hur kan detta vara möjligt?

Jag har ett bildbevis, det är kanske fler än jag som känner igen MORS fleecetröja men inte den den sitter på:
image414
En himla massa flattar... jag halvt i förgrunden alla halvsyskon + Sandy i mitten och brorsan Elliot i bakgrunden:
image415

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Ja det var då verkligen knepigt. Du tror inte din mor kan ha lånat ut jackan till Ann-Sofie? Men de borde inte få göra så för vi blir så förvirrade då. Rätt sak på rätt person med rätt lukt. Så ska det vara!

2008-02-18 @ 23:50:35
Postat av: Tessie

Du Walle den tröjan kommer till och med jag ihåg, och det var ett tag sedan vi gick spårkurs på järavallen för Ingvar:), inte konstigt att du blev förvirrad, den måste ju vara väldigt indoftad av din Matte vid detta laget.

Postat av: MOR

Walle, visst hade jag lånat ut den till Ann-Sofi & jag förstår mer än väl att du tycker att tröjan luktar mig... Jag skäms nästan för att berätta det här men tröjan är nog inne på sitt snart 20:e år. Kvaliten från den tiden går ju inte att klaga på i alla fall.

2008-02-20 @ 21:39:30
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback