Ny kvällsrunda...

... med massor av nya dofter & intryck. Vi gick en lång runda längs Malmökanal.

Jag tycker inte alls att det var så konstigt att jag pga detta glömde bort att göra ALLA mina behov. När vi gick in genom porten hemma så sa MOR, ja du killen nu får du allt hålla dig ända tills imorgon bitti.

Ha ha, det tror hon bara... jag vet redan att FAR kommer att ta ut mig på en liten runda när han kommer hem vid midnatt, det bestämde vi redan innan han gick iväg i eftermiddags (men MOR behöver inte alltid ha reda på allt, ibland är 2-beningar alldeles för förrviddna tycker jag).

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Ett tips bara...gör dina behov i början av promenaden sedan är det avklarat och man kan ägna sig åt roligare saker. Så gör jag nästan alltid. Men det är klart, det kan ju komma viktiga saker emellan, det kan ju hända alla någon gång.

2008-02-18 @ 23:54:33
Postat av: Wallander & Helene

Har prövat ditt tips ett par kvällar nu och jag håller med, det känns lättare sedan under turen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback