Trots att...

... det var jag som väckte MOR ganska tidigt för att berätta att jag ville ut så var jag ändå ganska pömsig när vi väl gick ut.

När vi kommit en bit in i parken så blev vi båda rysligt pigga på två röda. Vi gick där i godan ro och rätt som det är så bara dyker en svarting till hund upp bakom oss. Jag säger bara att det var tur att det var en snäll kille med en snäll matte, för annars hade det kunnat gått riktigt illa. Vi hade inte riktigt räknat med att Guinness & Lena skulle vara ute denna tid på dygnet och absolut inte på en löradag, men vi lovar att hålla bättre koll fram över.
 
Det var riktigt trevligt med lite sällskap redan på morgonrundan.

Nu skall jag ta mig en liten tupplur, om ett par timmar bär det iväg till Lakrits för lite diverse träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback