Bus i...

... Lakritsskogen!

Halv 12 var vi ute ur bilen och påbörjade promenaden ner mot Lakrits hus & hem. På långt håll fick jag syn på Lakrits, Sigge gick där helt ovetande om vad som skulle komma... men jag vill lova att han blev positivt överraskad när min goa tjej stod där nos mot nos med honom. Efter en stunds hälsande så drog vi oss in mot skogen och påbörjade vår långa promenad. När vi kom fram till den stora åkern så är det bara en självklarhet att vi skall få gå ut där och busa av oss. Sigge tog ett par rundor med mig & Lakrits men han tröttnade snart och ville hellre springa och hämta saker så MOR kastade mindummiesar till honom. När han tröttnade på det så tog Marie fram en repboll och så var det roligt ett litet tag, men sen fick han syn på LILLMATTES kamera och denna släppte han inte med blicken, men till hans stora besvikelse så fick han inte leka med denna.

Efter buset på åkern så tog vi en lång härlig promenad på årets första fina dag.

Så här kul hade vi det:
image397
Taktiksnack...
image398
Lakrits hur du än försöker så... jag är starkast!
image400
Är det detta som kallas passgång?:
image404
Dansa gör jag mer än gärna med dig Lakrits:
image403
Sigge hämtade inte bara repbollen, han tog en bit av åkern oxå:
image402
Ingen problem att promenera med oss inte:
image401

Lite skamsigt att visa denna bild, Lakrits är överst, undrar vem som är underst?
image405

Lakrits, tack för ett par härliga timmar & tack för att jag fick ta med mig polarn!

Kommentarer
Postat av: Enzo

Vad kul ni ser ut att ha haft det! På bilden av er alla tre i koppel är det väl Lakrits till vänster, du Walle i mitten och Sigge till höger? Har jag fel skäms jag över att inte känna igen min egen bror :-)

2008-01-12 @ 21:48:26
Postat av: Wallander

Enzo, 3 rätt av 3 möjliga = Full pott!

Postat av: Lakrits

Fiiina bilder Frida tog! Den där vi slår våra kloka huvuden ihop är suverän.

Tror att det är jag som går passgång. Eller kanske var det galoppombyte i språnget. Men vi dansar fint också tycker jag. Matte brukar säga att jag är den enda hon dansar med, något annat ställer hon inte upp på.

Tur ni kom igår för idag är det jakt precis där vid fältet och då hade vi inte kunnat springa där!

2008-01-13 @ 11:07:32
Postat av: Wallander

Mm, visst är den superbra, tänk att vi kunde vara i stillhet så länge!!!

Du Lakrits jag tror nog att det kanske kan bli några dansesteg även på fredag, tror inte du det? (men kanske blir det bara med Ellinor).

Ibland gör man bara rätt val av dag och igår blev ett sådant.

2008-01-13 @ 20:34:13
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Jag ska avslöja en sak och det är att matte KAN INTE dansa. Hon är urusel på det helt enkelt. Dessutom kan hon omöjligt låta någon annan bestämma åt vilket håll hon ska vilket tydligen leder till lite krångligheter. Så jag tror nog inte att det blir någon dans på fredag.

2008-01-16 @ 01:13:07
Postat av: Wallander

Lakrits, vingeldansen kanske det blir, för den kan hon väl? Den är ganska lätt... 2-beningen för sig
själv lixom då har jag förstått.

2008-01-16 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback