En liten...

... olycka skedde idag hemma hos ÄLDREMATTE.

FAR & jag hade åkt hem till ÄLDREMATTE för att fixa så att det blev lite hemtrevligare för henne i sin lägenhet. Vi planerade lite var hennes konst skulle sättas upp, var väggljusstakarna passade bäst osv när jag plötsligt mådde riktigt illa, utan förvarning så kräktes jag på ÄLDREMATTES nya matta. Detta blev inte helt populärt, men jag kunde inte rå för det. Det blev lite "spår" kvar men förhoppningsvis suddas de ut så småningom.

Jag mådde riktigt bra strax efteråt och ÄLDREMATTE hade förlåtit mig. När FAR stack iväg för att handla lite så fick vi möjlighet att mysa lite vilket vi båda verkligen gillar!

Ni skall tro det blev fint i ÄLDREMATTES FLATLET, riktigt hemtrevligt vilket oxå var meningen med dagens besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback