Höjden av...

... fräckhet!

Walles B&B har haft besök även under kvällen/natten.

Sigge valde att stanna kvar här när hans husse ringde och frågade om han ville bli hämtad. Han sa att han hade det roligare här och eftersom att hans husse ändå skall iväg idag igen så kunde han lika bra stanna här oxå över natten.

Men vet ni vad han har gjort? Jo, han har sovit på min beanbädd hela natten samt att han såg till att vara först framme vid MOR när vi skulle väcka henne tidigt imorse.

Var detta inte lite väl fräckt? Men snäll som jag är så sa jag inget (jag vet ju att inatt är allt som vanligt igen, jag får ha både min säng & MOR för mig själv).

Nä, nu skall vi gå och sova en stund jag & Sigge, vi var ju som sagt uppe lite tidigt.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Nu är du nog själv igen och har även din MOR för dig själv så ordningen är förhoppningsvis återställd. Det är väl så att det är roligt med besök men det medför lite uppoffringar.

2008-01-13 @ 19:31:59
Postat av: Wallander

Ja, men så här efteråt så var det värt alla uppoffringar!!!

Jag fick extra mycket mys med MOR efter vår lilla pedikyrstund där oxå tassinsmörjning ingick.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback