Lugn...

... trettondedag Jul!

Julen har åkt ut ur vårat hus idag. Inte ett spår finns kvar, skulle möjligtvis vara något granbarr som barrat in sig i någon vrå.

Något buslekande i snön var inte att tänka på... all snö var som bortblåst redan imorse. Men det har blivit ett par turer i parkerna i alla fall och det är inte fy skam.

När vi skulle ut på kvällsturen så försökte jag locka med mig Guinness men han var redan ute... ja så kan det gå när man inte är ute i god tid. Men det kommer säkert fler tillfälle det är jag helt säker på.


Kommentarer
Postat av: Lakrits

Trist att snön inte ville stanna kvar längre tycker jag. Här har det också varit lugnt med en pluggande matte.

2008-01-06 @ 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback