Tidigt...

... morgonbesök!

Sigge är redan på besök hos mig... för det är nog strax dax för hans lillebror att se dagens ljus, men man vet ju aldrig med dom små liven, ibland går det fort och ibland tar det lite längre tid. Undrar hur länge han skall stanna, han hade både mat & sin säng med sig. Jag hoppas han stannar ett bra tag för det är kul när han är här, men jag är inte helt övertygad om att hans matte Lena oxå vill att det skall ta tid.

Sängen hans testade jag direkt när MOR satt den på plats, jag blir mer och mer övertygad om att jag vill ha en biabädd.

Ni undrar säkert varför jag bloggar nu fast Sigge är här... jo jag gör det för att Sigge håller på att gå husesyn och prövar alla mina ben, begagnade tuggben alltså (tur jag kom på att skriva tuggben för annars hade väl något varit snabb och frågat om det var mina han prövade). 

Om en stund skall vi åka till Lakrits och busa (väntar bara på att FAR & LILLMATTE skall komma hem med bilen igen). Jag var lite orolig för att denna tur skulle ställas in... men jag har checkat med Lakrits och hon hade absolut inget emot att bli uppvaktad av 2 killar istället för 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback