Vilken bra...

... promenadrunda det blev ikväll.

När vi var färdiga för att gå ut på kvällens promenadrunda så trodde jag att vi skulle möta Camilla & Tyrus som vanligt. Men dom syntes inte till när vi kom till M-parken. När vi kom i närheten av mötesplatsen i mitten så sa MOR till mig: "Var är Lakrits". Jag blev helt tossig, sökte med blicken men såg ingen Lakrits någonstans, men ett par steg till så fick jag syn på henne och Marie i mörkret. Lyckan var fullkomlig, vi kramades och pussades en lång stund. Camilla & Tyrus var på ingående men för att inte stå och frysa så gick vi en liten runda först. När alla var samlade och Tyrus & Lakrits hälsat på varann så drog vi iväg.

När Lakrits & Marie är på besök så brukar det bli tjockkorv med bröds-ätning, vilket det oxå blev idag. Tyrus verkade oxå att gilla detta. Tjejerna i korvkiosken studerade oss noggrannt och tyckte vi var jättesöta där vi satt och bara hade ögon för våra mattar eller rättare sagt korvarna som fanns i deras händer. Jag vet inte riktigt hur det gick till men Lakrits lyckades på något vis även sätta i sig en smalkorv. Lakrits blev du inte mätt på en korv?

Mätta & belåtna fortsatte vi sedan turen.

Jag måste säga att dessa korvturer är dubbelt så trevliga som de turer utan korv... för jag får ju träffa både min girl och äta tjockkorv. Men för den sakens skull menar jag inte att det är tråkigt att följa med er ut MOR & LILLMATTE så bli inte putta på mig så att ni låter mig stanna hemma framöver bara för att jag sagt detta.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Mätt på korv....kan man bli det? Jag är inte den som man måste truga vid korvstånden och när de nu hade en korv över så var jag snabbt där. Det är inte som vid skålen hemma ibland när jag inte har lust att äta. Men jag var hungrig igen när jag kom hem för jag åt upp maten jag fick. Stadsturer ger bra aptit!

Jag tyckte inte alls det gjorde något att vi fick vänta ett tag i parken för då fick vi tid att umgås lite. Jag har ju sån pussbrist för Knappen vill inte alls pussas. Jag försöker och försöker men han faller inte för min charm. Suck.

2008-01-16 @ 01:08:37
Postat av: Wallander

Vad bra att stadsturen gav dig extra aptit... trots alla (två) korvarna. Det finns ibland fördelar även med stadluft tydligen.

Tycker inte Knappen om tjejer? Jag förstår inte hur han kan motstå dig?!

2008-01-16 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback