En kväll på stranden...

... och sanden den yrde omkring... vi sprang ner i vattnet tog oss ett svalkande dopp... (melodi: En dag på stranden)

Strax innan 19.30 träffade vi, jag, MOR, FAR, LILLMATTE & den långe smale Lakkan & Marie på parkeringen vid Annas bageri. Vi hade lite svårt att bestämma oss för vart vi skulle bege oss, tillslut blev det Kämpinge som gällde. Dock blev det en liten sightseeingrunda först, för FAR missade att svänga av där han skulle, men till stranden kom vi till sist i alla fall.

Medans grillen "mognade" och innan korvarna var färdiggrillade så fick vi bada i vågorna & busa i sanden. Vi hade en sådan mysig kväll tillsammans. Jag tror jag låter bilderna tala för sig själv:








Kommentarer
Postat av: Carina

Vilket sandmonster! Ser underbart ut. :-)

Postat av: äldrematte.

lillmatte ser ut som en prinsessa på den bilden!

2008-07-05 @ 11:10:06
Postat av: Lakrits

Det var en härlig kväll. Bad, bus, pussar (tack för att du tvättade mina öron förresten), korv, glass och trevligt sällskap. Allt man kan önska sig alltså. Puss & kram

2008-07-05 @ 22:17:32
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Wallander

Lakkan, jag står till tjänst med det mesta!!!

2008-07-05 @ 23:02:30
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback