Lite mycket dricka...

... blev det visst igår kväll.

Klockan 01.00 kunde jag inte hålla mig längre. Jag pockade himlans mycket på MORS uppmärksamhet, genom att delvis flåsa som en hel häst och bete mig lite ovanligt. MOR fattade galoppen direkt och tog ut mig. Jag drog som aldrig förr bort till M-parken och äntligen fick jag lätta på trycket och det var verkligen inte vilket tryck som helst kan jag lova. I säkert 3 minuter bara stod jag där med lyft ben och kissade tills hela blåsan var tömd. Nöjd och belåten kunde jag sedan lugnt och stilla gå hemåt i den tysta mörka natten (inte ens gatubelysningen var tänd).

Även imorse märkte jag av drickandet igår, men idag stod jag bara ca 1 1/2 minut i "trans".

Nu packar MOR ryggan, verkar att vara något kul på "G", japp det blir det, hörde henne precis säga att det blir träning vid sjöarna.

Vi höres senare, njut av lördagen och det fina vädret, ryktas om regn imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Jag undrar så varför du dricker så mycket vatten när du badar. Då blir det ju sådär. Lite likadant var det på Bastudden. Du får sluta lapa i dig så mycket.

Postat av: Wallander

Ja det kan man ju undra?

2008-07-05 @ 23:01:24
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback