Nu blir det snart...

... lugnt & skönt i huset.

MOR drar iväg till Burgess Hill tidigt som attan imorgon bitti och kommer hem sent på torsdag natt. Plikten kallar sa hon till mig... men med tanke på alla pund hon stoppade ner i plånboken så lär det nog bli en del shopping oxå (förhoppningsvis till mig). LILLMATTE drar iväg på onsdagsmorgonen och kommer hem först om en månad.

För att inte vi killar (FAR & jag) skall bli helt strandsatta så kommer ÄLDREMATTE hit och tar hand om oss, det blir skitbra hon är inte så hård som dom andra två!!!

Jag är inte säker på att det blir något bloggande, tror faktiskt jag tar lite ledigt jag oxå. Men jag är säkert på gång igen när MOR kommer hem, då blir lixom allt som vanligt igen.

Må så gott!


Kommentarer
Postat av: Lakrits

Jag hörde att Matte pratade med Mor din och jag förstod att allt hade gått bra med hennes resa. Hoppas att du också har haft det bra hemmavid! Jag har saknat dig i storstan och jag hoppas vi ses snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback