Papparazzi-...

... fotografer finns tydligen överallt och dessutom skickar dom utpressningsmail till en.

Vet ni om man måste ta utpressningsmail på allvar? Jag tror egentligen inte det, men det är nog lika bra att jag erkänner själv här och nu.

Jag har under veckan som gått på några bloggar/hemsidor uttryckt mig om vad jag tycker om att Lakrits vill lära känna/träffa andra killar. Det är väl klart som korvspa att jag då blir lite svartsjuk, men givetvis får Lakrits träffa vilka killar hon vill. Jag lever ju kanske inte helt själv riktigt upp till hur jag egentligen vill att det skall vara.

Kanske har några av er andra oxå råkat ut för liknande obehagligheter via mail eller på annat sätt, om inte så får ni ta del av mittt. Så här stod det:

Utpressning (till Wallander)

Tycker inte du har någon anledning att säga något bara för att Lakrits vill
vara vän med mig :D
Vad tror du Lakrits, skulle säga om dessa bilder på dej & Isa? Tycker du jag ska skicka
dom till henne? Svar Wallander: Nej, det behöver du inte jag publicerar dom själv.


Här två bilder på din Mor och dej - undrar vad det är ni ser där borta i
fjärran? Svar Wallander: Det skulle du bra gärna vilja veta va?


Å så två bilder från station 1 på ert första W.T.
Kommentar Wallander: Tur att papparazzi fotade mig på just denna station :-)



Så Zico, ta för dig du bara, jag skulle aldrig våga hindra dig,
du är ju både s....e & s.......e än mig och så låter du du mycket f.......e!


Kommentarer
Postat av: Lakrits

Hmmm...Jag tackar för bilderna Zico! Nu vet jag hur jag ska hantera Wallander i fortsättningen när det blir gnäll om att jag pratar med andra. Men men...jag är inte den som surar. Det har jag inte tid till. Så det är lugnt Walle...du behöver inte oroa dig för att jag blir arg på dig. Jag vet att du tycker det är trevligt att träffa Isa men jag känner mig ändå inte undanskuffad. Så länge du inte åker på semester med någon annan tjej för då...

Postat av: Anonym

Starkt gjort Walle!

Det är coola killar som står för sina vänsterprassel! Tur att Lakrits är en sådan klok och förstående tjej :D

/Z

PS. Så mycket s....e och s......e är jag nog inte. Men låta mycket det kan jag!

2008-06-14 @ 14:48:12
Postat av: Lakrits

Klok och förstående....jag vet inte. LITE purken är jag nog allt över pussbilden för den är så himla...pussig. Men men...gjort är gjort och det jämnar säkert ut sig.

2008-06-14 @ 14:59:47
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Vittra

...psst Walle! Jag gillar oxå att pussas ;-)

2008-06-14 @ 15:30:27
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Enzo

Wallander! Det här trodde jag inte om dig, vi är ju ändå bröder och jag skulle aaaaaaaldrig pussa någon annan tjej om jag hade en sådan tjej som Lakrits. Men nu har jag ingen tjej, så vad vet jag egentligen...

2008-06-14 @ 17:11:58
Postat av: Lakrits

Buhu snyft...jag ligger sömnlös i Stockholm, kanske Wallander inte tycker om mig mer :( Först tänkte jag att jag inte brydde mig om det här med bilderna men i djupet av min flattesjäl känner jag mig ändå övergiven. Nu är allt offentligt, går inte att ta tillbaka, går kanske aldrig att reda ut.

2008-06-15 @ 00:56:58
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Wallander

Kära Lakrits... jag är ledsen om jag sårat dig, men jag har definitivt inte övergivit dig, det skulle jag aldrig kunna. Men om jag gjort bort mig totalt så får jag stå mitt kast. Idag på tränigen så tittade jag knappt ens åt Isas håll. Hon försökte pocka på min uppmärksam, men jag ignorerade henne. Du tror mig säkert inte... men du kan fråga dom andra.



Jag ber om ursäkt, men jag kan helt enkelt inte hjlpa att jag är en sådan PUSSGLAD kille

2008-06-15 @ 15:48:27
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Djup suck. Kasta mig hit och dit mellan hopp och förtvivlan. Jag är helt slut. Men nog ska det gå att komma över. Vi har ju så mycket kul ihop. Tiden får läka såren.



"För trots all kärleksbrist och trasighet och fransar, dig ska jag älska livet ut för dig har jag kääääär". (från sista versen ur låten "Trubbel")

2008-06-15 @ 23:47:53
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback