Jag måste...

... bara berätta om en present som MOR fick idag av ÄLDREMATTE för den var lixom lite till mig oxå.

Ur ett guldkuvert plockade MOR upp ett kort och började läsa och jag lovar, inte ett öga var torrt efteråt :
WALLES VÄG MOT TOPPEN!
Jag vet att du & Wallander en dag kommer komma precis dit ni vill.Du jobbar stenhårt och Wallander gör sitt bästa. Med lite tålamod och envishet kommer ni till slut att veta exakt hur ni skall göra. Jag är också säker på att så småningom kommer ni att vinna både det ena och det andra. För ni har varandra, Wallander har världens bästa MOR (och jag världens bästa mamma) och MOR har världens bästa Wallander. Tänk alltid framåt när det känns tungt för ni kommer att bli bäst på allt ni vill!

Sedan vill jag också säga att jag är oerhört tacksam över att du är min mamma och allt du gör för mig. Utan dig hade jag inte klarat mig så bra som jag gör. Fast ibland kan man inte få ner allt man känner på en bit blått papper då räcker det med tre små (stora) ord: JAG ÄLSKAR DIG!
PS. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN... =)

MOR fick alltså privatlektioner för henne och mig så att vi skall nå TOPPEN tillsammans!

Vilka braiga presenter vi får jag & MOR.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Ååååh vad gulligt skrivet. Jag kan bara nicka och hålla med i allt. Så klokt så klokt.



Nyfiken i en strut om lektionerna. Får höra mer om det till helgen.

2008-06-03 @ 23:41:16
Postat av: Emma & dualdogs

vilken underbar present!!

Vi passar på att säga grattis i efterskott och hoppas att du haft en bra 25-årsdag!

kramar från oss

2008-06-04 @ 02:21:12
Postat av: Heléne och Zico-BB

.... å här sitter jag och lipar! En bättre present kan ingen få.

/Heléne

PS. och jag tror att hon har rätt att Walle och hans MOR kommer att nå Toppen tillsammans.

2008-06-04 @ 08:52:31
Postat av: Sara, Östen & Sudden

Vilken fin present!!! Det förstår jag att ni blev glada för!

Postat av: Carina

Med sådana ungar behöver man nästan inga presenter...

2008-06-04 @ 21:25:54
URL: http://shivaovittra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback