PÅ HETTAS STUDENTFEST...

... fick inte jag vara med igår.

Men det gjorde mig inte ettt dugg, jag var på ett mycket lugnare och trevligare ställe. Jag var hos Annika & Pierre (ÄLDREMATTES kompisar) och man kan inte vara på ett bättre ställe, jag blev så väl "omhändertagen" .

Vid 15-tiden hämtade dom mig och då blev jag så glad att jag fick världens flatteryck (inomhus). Ett tag trodde jag att dom ångrade sig lite, dom har alltid tidigare sett mig som en lugn & sansad kille.... men som tur var så gjorde dom inte det, för jag lugnade ju ner mig snabbt igen.

Jag beskylls ofta för att vara MORIG, men jag tvekade faktiskt inte för en sekund att följa med dom.

Jag hade det så bra, de flesta timmar tillbringade vi utomhus, mat fick jag oxå och sedan kunde jag lugnt ligga och snarka tillsammans med Pierre tills familjen kom och hämtade mig strax efter 23.

Tack snälla Annika & Pierre för att jag fick vara hos er, jag kommer gärna tillbaka igen OM jag får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback