Kolla...

... alltså, jag har idag tagit mig helt självmant de ca 10 metrarna fram till köttabulleskålen. image446
Dessutom måste jag berätta att jag glatt gick med in genom de båda garagedörrarna, men jag stannade som vanligt upp 2 meter ifrån dörren i garaget. Där väntade jag tills MOR satt ner köttabulleskålen sedan sprang jag glatt dit utan att ha fått något kommando. Ha,  det börjar bli riktigt kuligt att följa med till garaget (bilen befinner sig fortfarande på behagligt avstånd, ca 5 meter ifrån mig, se höger bildkant). 
MEN jag måste erkänna att det är lika kuligt att gå tillbaka upp igen.

Kommentarer
Postat av: Vittra

Oj vad du har varit duktig nu! MOR måste vara stolt över dig! *nickar* Du har faktiskt ett rätt läskigt garage Wallander. Man har ju sett biljakter på TV i såna garage. Det går inte i mitt *fniss* Det är mest mössen som jagar runt där inne.

Glad Påsk på er själva och ät mycket köttbullar!

Postat av: Tessie

Tjena Walle!
Varför tycker du inte om bilen? Jag ÄLSKAR den för var gång jag är i den så händer det något roligt....fast jag ska kanske prova det där med köttbullarna för det kunde ju va gott med ett mål mat innan man åker iväg på träning, du är bra SMART du Walle.
Glad Påsk från hela min Flock

2008-03-19 @ 08:29:03
Postat av: Elliot

Det artar sig =)
Men jag håller med:Ditt garage ser bra läskigt ut
=(

2008-03-19 @ 10:45:23
Postat av: Wallander

Bilden ljuger nog lite granne, det är inte så skumt där nere som det kansker ger sken av på bilden.
Så jag tror inte att problemet ligger där heller. Men man får se positivt på det, det går framåt i alla fall.

2008-03-19 @ 21:35:54
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback