Tror inte...

... att man kan ha en bättre födelsedag än vad jag haft idag.

I eftermiddags åkte vi iväg till Lakritsskogen, dels för att apportera men också för att firas ordentligt på min & Elliots dag.

Vi promenerade en bit in i skogen, hade hoppats på en tur på fältet, men se där fick vi bra gå förbi. Men en bit därifrån fick vi börja med varsin dubbelmarkering, sedan fick vi varsitt fält med 5 dummiesar (inga bilder ännu, blev det några bra tagna bilder av Pernilla så har dom lovats att levereras senare). 

Därefter fick vi apportera kasslerfåglar dagen till ära, dessa var faktiskt lättare att ta upp än de vanligt flaxande:
image454  

Hur det gick för mig? Ja, det gick väl ganska skapligt... efter att jag och dummien tagit oss en liten rundtur tillsammans.

Det blev en liten extra promenix innan vi sedan gick tillbaka till bilarna. MOR hade "bakat" tårta åt oss och det satt riktigt bra i magen. Vi fick vänta en stund innan tårtan serverades, men de som väntar på något gott väntar aldrig för länge:
image455
Ingen skall ta min bit i alla fall:
image456
Smarrigt värre:
image457
Uppvaktningen därefter, den var inte dålig den. Titta så fina saker jag fick:
image458
På varje paket från Lakrits satt en liten lapp och jag försökte gissa vad paketet innehöll innan jag öppnade:
"Vad får jag till middag?" stod det på paketet som innehöll min Gena.
" Mums-mums & Puss-puss"  stod det på paketet som innehöll en mer än välfylld godis burk.
"Apport" stod det på paketet som innehöll 5 kanindummiesar.
"Lugn jag kommer tillbaka" stod det på paketet som innehöll en vattenbomerang.

Jag fick oxå 2 bonus paket av Elliot & Ann:
Kraxande Krax kan du se sittande på burkens lock och i påskägget fanns det så klart smarrigheter.

Tusen tack snälla Marie & Lakrits och Ann & Elliot för alla fina presenter men oxå en jättetrevlig men kylig eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Vittra

Men Jösses vilka födelsedagar ni har i ert gäng!!! Jag vill bli medlem bums! Jag fick inte ett dugg på min enda födelsedag. Jo ett grisöra från mormor...å så fick jag ligga i hennes säng. Men inga paketer... *vill oxå ha* Du måste vara glad nu Wallander!

Postat av: Wallander

Vittra, I'm in heaven!

Födelsedagar är viktiga händelser i ens liv oavsett om man är 4-bening eller 2-bening. Din mormor har förstått det, men jag tror allt att MOR får ta ett litet snack med din morsa så att hon oxå kommer att inse detta framöver. När fyller du år nästa gång?

2008-03-22 @ 23:02:06
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Vittra

Jag fyller år den 17:e januari - så det är läääänge tills nästa *gråter en skvätt* Min mamma är så konstig, hon firar inte ens sin egen födelsedag. Men att hon inte ens var hemma på min gör mig sur. Men det var mysigt att vara hos mormor och morfar oxå. Min "syrra" och min bästis var ju där oxå. Så vi hade lite kalas utan att tvåbeningarna märkte det *fnissar*

2008-03-23 @ 08:23:23
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Wallander

17 januari, ok då finns det gott om tid för bearbetning.

2008-03-23 @ 12:40:40
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Elliot

Vittra,Fy vad sniket att inte du fick någon paket på din födelsedag =( Tycker att du ska ringa HRIS(=hundars rätt i samhället)!

Min matte firar inte heller sin egen födelsedag meeeeennnn......de e dessto viktigare med min :0)

2008-03-23 @ 14:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback