What friends...

... are for.

Ja t ex kan man fixa så att ens kompis får komma hemmifrån sin lille skrikande lillebror ett tag, vilket Sigge fått idag. Vi hämtade honom efter sex-snåret och kommer låta honom vila upp sig här på Walles B&B tills någongång imorgon förmiddag.

Jag tror att han uppskattat detta initiativ. Sigge har provsmakat de flesta av mina ben (ja alltså inte något av mina 4ben utan sådana däringa hudben alltså) och jag gillar dem bäst när de är lite uppblötta, så när Sigge lämnat dom ur sikte så har jag passat på att ta dom. Jag har alltså fått vara på min vakt hela tiden och det tar minsann på ens krafter. 

Sist Sigge sov över här så lade han beslag på min säng, kanske bäst att jag intar den platsen nu medans Sigge återigen tuggar på ett av mina ben så att hans käkar nästan går av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback