Även...

... Ribersborgs "gatukök" hade god TJOCKKORV.

Som ni säkert redan listat ut så har Lakrits & Marie varit på stadsbesök ikväll. Vädret var strålande så vi bestämde oss för att promenixa ut till Ribban och pröva deras korvar. På vägen ut fick vi syn på "MOSTER KERSTIN" på hennes altan och vi var ju så klart tvungna att gå och hälsa på henne och det var tur för där fick vars en godbit.

Vi fick en härlig & trevlig runda på nästan 2 timmar och jag är nu så trötter att jag redan tänker gå och knyta mig.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Ja korven var väldigt god igår. Synd bara att jag blir törstig så när jag kommer hem dricker jag som bara den. Kanske måste Matte börja ta med en vattenflaska till oss. Särskilt nu när det blir varmare.

2008-05-08 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback